Jejda...
...tak tady se něco trošku nepovedlo.
Ale nevadí, Martin poradí:

Hlavní zpráva je, že Vaše objednávka byla v pořádku dokončená. ✅
Nemusíte dělat druhou objednávku.

Jenom došlo pravděpodobně k malému výpadku při zadávání platby
(to se někdy stane, protože v džungli internetu
občas něco nedorazí tam, kam by mělo).

To však jednoduše napravíme:

Běžte teď do své e-mailové schránky.
Najdete tam e-mail od nás, ve kterém Vám potvrzujeme, že jsme Vaši objednávku zaznamenali.

V e-mailu najdete taky všechno potřebné,
abyste mohla platbu v pořádku dokončit:

  • Pokud platíte kartou:
    V e-mailu najdete přímý odkaz, na který stačí kliknout a můžete pohodlně zaplatit kartou.
  • Pokud platíte převodem:
    V e-mailu najdete všechny potřebné informace: číslo účtu, částku a číslo variabilního symbolu

Vše, co jste si objednala, vám dorazí automaticky ihned poté,
co je platba připsána na účet.

Všechno je to jednoduché, naprosto intuitivní, ale kdyby přeci jenom jste něčemu nerozumněla, tak nám napište na: mydva@dotekypohybu.cz

Jakmile budeme u e-mailu, 
(snažíme se na tyhle drobné technické zádrhely odpovídat aspoň 3 x během týdne),
tak vám poradíme nebo pomůžeme.

Moc vám děkujeme!